آدرس: جنوب به شمال خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری، کوچه حسینی راد، پلاک 34

نوبت دهی مرکز : 88801800 – 021

فواید طب سوزنی

امروزه افرادی که دچار مشکلی در سلامتی خود می شوند پس از حصول اطمینان از نظر متخصص و حتی فوق تخصصین مربوطه دنبال راهی هستند که علاوه بر مصرف کمتر داروهای شیمیایی و تحمیل عوارض آن بر بدن خود، با استفاده از روشهای سنتی و مصرف مواد خوراکی طبیعی مشکل را برطرف نمایند و در واقع به بدن اجازه دهند که با مکانیسم های فیزیولوژیک خود بر این مشکل فایق آید.

یکی از این روشها، طب سوزنی چینی با قدمت بسیار می باشد که البته امروزه دانشمندان بسیاری از کشورهایی از جمله آلمان، فرانسه، آمریکا در این زمینه صاحب سبک و نظر شده اند.

تأثیر این روش درمانی در بسیاری از بیماریها شناخته شده و از طرف WHO  مورد تأیید قرار گرفته است و مقالات فراوان علمی در زمینه هر یک وجود دارد. اینکه آیا طب سوزنی عوارضی از جمله درد یا عوارض جانبی مهمی در بدن ایجاد میکند یا نه، سوال اولی است که ممکن است به ذهن هر یک از ما خطور کند. در پاسخ باید اذعان داشت که سوزنهای بکار رفته بسیار ظریف بوده و استریل و یکبار مصرف می باشند، بنابراین درد و عوارض عفونی به شرط رعایت اصول تکنیکی بسیار نادر می باشد.

به هر حال طب سوزنی با تأثیر بر مسیرها و کانالهای انرژی در بدن، در کنار درمان هر بیماری، احساس افزایش انرژی، فراغت فکری، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس، کاهش دردهای اسکلتی عضلانی و بهبود خواب را به دنبال خواهد داشت.

منبع: وبلاگ طب سوزنی

مقالات مرتبط

درمان دیسک کمر

اگر بیمار به موقع مراجعه کند و هنوز بیماری خیلی پیشرفت نکرده باشد، در اکثر این بیماران با دادن داروهای

مطالعه »
مشاوره رایگانمشاوره رایگان