آدرس: جنوب به شمال خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری، کوچه حسینی راد، پلاک 34

نوبت دهی مرکز : 88801800 – 021

طب سوزنی برای کمر درد

کمر دردهای مزمن

افراد مبتلا به کمر دردهای مزمن از جمله بزرگ‌ترين گروه‌هايي هستند كه براي درمان به متخصصان طب سوزني مراجعه كرده و نتايج بسيار خوب و ماندگاري از تكنيك‌هاي درماني طب سوزنی چين دريافت مي‌كنند.

گرفتگی های عضلانی، حركت ناگهاني و كشيدگي عضلات و استخوان‌ها از جمله عواملي است كه در بروز دردهاي مزمن کمر و ستون فقرات در افراد مختلف كمك مي‌كند. تشابه نقاط درگير در اين بيماري با بيماري ديسك کمر به حدي است كه گاهي اين دردها با ديسك کمر اشتباه گرفته مي‌شوند.

عموما افراد مبتلا به کمر دردهاي مزمن دردهاي شديد و غيرقابل تحملي در ناحيه باسن و پاهاي‌شان دارند كه در بيماران مبتلا به ديسک نيز ديده مي‌شود. گاهي اين دردها موجب بروز التهاب و ناراحتي در تاندون‌ها و عضلات شده و موجب بروز التهاب و تورم در ليگامان‌ ها يا رباط‌ هاي بين‌ مهره‌اي بدن اين افراد مي‌شود كه کمر دردهای شديد و غيرقابل تحملي را به بيمار تحميل مي‌كند. خوشبختانه در طب سوزني چين براي تمامي اين دردها راه‌حل درماني وجود دارد و اين شيوه مي‌تواند بدون نياز به داروهاي شيميايي براي تسكين درد و درمان بيماري مثمرثمر باشد.

در اين شيوه متخصصان طب سوزنی با مشاهده پرونده پزشكي و ديدن عكس‌هاي بيمار به علاوه معاينه‌هاي چيني كه روي بيمار انجام مي‌دهند براي درمان کمر درد مزمن يا ديسک آن‌ها اقدام مي‌كنند. البته بايد يادآوري كنم، در مواردي مشاهده شده كه پيشرفت بيماري ديسك در برخي بيماران به حدي زياد و پيشرفته بوده كه متخصصان طب سوزنی، مراجعه به جراحان و متخصصان طب كنوني را به بيماران‌شان توصيه مي‌كنند.

با وجود اين متخصصان طب سوزنی براي تسكين کمر دردهای مزمن ناحيه كمر با كمك سوزن‌هاي شفابخش خود مي‌توانند به درمان التهاب رباط‌ها و ليگامان‌هاي بين مهره‌اي و كاهش دردها و التهابات عضلات اين ناحيه اقدام كنند. به اين ترتيب بيمار طي 10 جلسه درماني با دريافت سوزن در نقاط مربوطه، با كاهش و تسكين درد‌هاي مزمن کمر روبه‌رو مي‌شود. مشاهده علائم بهبود در بيماران معمولا بعد از يك جلسه درماني براي بيمار مشخص مي‌شود و همين مسئله است كه بسياري از بيماران را به استفاده از اين شيوه درماني ترغيب و تشويق مي‌كند.

برای مطالعه بیشتر درمان کمر درد کلیک کنید.

مقالات مرتبط

درمان درد زانو

مشاهده فیلم آموزشی درمان زانو درد بر روی لینک زیر کلیک کنید درمان درد زانو درد زانو شایعترین مشکل سیستم

مطالعه »
مشاوره رایگانمشاوره رایگان