آدرس: جنوب به شمال خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری، کوچه حسینی راد، پلاک 34

نوبت دهی مرکز : 88801800 – 021

بهترین مرکز ماساژ درمانی

خیلی ها فکر می کنند که روش ماساژ درمانی می تواند یک روش اصلی برای درمان بیماری ها باشد باید این را بدانید که این روش می تواند یک روش مکمل باشد. و نباید فقط برای درمان بیماری ها به این روش تکیه بکنید چون این روش یک روش مکمل برای درمان بیماری ها می باشد.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به ان توجه داشته باشید این است که فردی که شما را دارد ماساژ می دهد ایا واقعا می داند تمام اصول ماساژ دادن را یا نه. یا مثلا موسسه ای که شما وارد ان شده اید تا شما را ماساژ درمانی بکند. ایا واقعا مجوز دارد و کار خودش را بلد هست یا خیر؟

چون همان طور که می دانیم هر چیزی مفید هست و بدی ها خاص خودش را نیز دارد و باید با اطلاعات کامل فرد مورد نظر به روش ماساژ درمانی روی بیاورد. چون اگر به فردی مراجعه کند یا به موسسه ای مراجعه کند و واقعا این کاره نباشند ممکن است به بدنش و همچنین روح و روان ان تاثیر گذاشته و باعث گردد زندگی فرد از این رو به آن رو بشود.

اولین کسانی که نمی توانند ماساژ درمانی بکنند افرادی هستند که دارو های وارفارین را مورد استفاده خود قرار می دهند این افراد نمی توانند ماساژ درمانی بکنند دومین افرادی که نمی توانند ماساژ درمانی بکنند یا اگر هم خواستند بکه این کار را انجام دهند باید زیر نظر پزشک باشد. افرادی هستند که دچار مشکلات امبولی هستند دچار مشکلات انعقادی  یا دچار لخته شدن خون یا اصلا دچار بیماری های خونی هستند این افراد نباید ماساژ درمانی بکنند اگر هم تمایل داشتند که این کار را انجام دهند باید زیر نظر پزشک متخصص باشد. چون ممکن است اگر به این موارد توجه نکنند بدنشان بعدها دچار بیماری های دیگر بشود.

در ضمن این را بدانید کسی که شما را ماساژ می دهد اگر واقعا متخصص این کار نباشد ممکن است، دچار مشکلات جدی عضلانی و استخوانی بشوید. کلینیک طب فیزیکی و فیزیوتراپی امید با در اختیار داشتن بهترین متخصصان و بهترین وسایل، می تواند بهترین نوع ماساژ درمانی را به شما ارائه دهد.

منبع: فروشگاه خرید اینترنتی

مقالات مرتبط

مشاوره رایگانمشاوره رایگان