آدرس: جنوب به شمال خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری، کوچه حسینی راد، پلاک 34

نوبت دهی مرکز : 88801800 – 021

اوزون تراپی یا اوزون درمانی

photo 2017 08 23 14 56 38

ازن تراپی با برترین دستگاه ژنتراتور تولید گاز ازن آلمانی

روش درمانی ازون تراپی روشی جدید در درمان است. در حقیقت ازون تراپی پاسخی است به تلاش های علم پزشکی به یافتن جایگزینی مناسب برای کورتون درمانی. استفاده از گاز ازون روشی سالم در درمان عضلانی و مفصلی می باشد. در این روش درمانی  از گاز ازون که غلظت آن توسط پزشک معالج تعیین می شود، در درمان استفاده می شود. ازون تراپی دارای خواص ضد التهابی، ضد درد و نیز اثرات ترمیمی می باشد.

ازون تراپی می تواند بروی تعداد زیادی از بیماری ها اثر مثبت گذاشته یا حتی آنها را درمان کند. تحقیقات علمی انجام شده و مقالات پزشکی منتشر شده موید این واقعیت می باشند . به عنوان یک قاعده ، ازون طبی یک روش مکمل در طب محسوب شده و در کنار سایر روش های درمانی بکار می رود. ازون تراپی وقتی بطور صحیح و با استفاده از سیستم های استاندارد ارائه گردد روشی مطمئن ، کم خطر، عملی و بسیار موثر است .

کاربرد ازون تراپی در درمان آرتروز

ازون تراپی در حالت معمول، در درمان آرتروز مفاصل زانو  از داروهای ضد التهابی، تزریق در مفصل و در موارد حادتر از جراحی تعویض مفصل استفاده می شود. اما در حالتی که بیماری تا آن حدی شدید نشده که پیشنهاد جراحی به وی داده شود تزریق گاز ازون می تواند خواص ضد التهابی، ضد درد و همچنین ترمیمی در بیمار مورد نظر داشته باشد.

درمان آرتروز زانو با ازون تراپی

 آرتروز زانو از بیماری هایی است که راهکارهای جایگزین جراحی بسیاری در درمان دارد. از جمله این راهکارها می توان به تزریق داخل مفصلی کورتون یا ژل های اسید هیالورنیک و پی آر پی اشاره نمود. در این راستا  تزریق داخل مفصلی ازون علاوه بر خصوصیات ضد التهابی، سیستم بازسازی را نیز در داخل مفصل فعال کرده و باعث بهبودی سریع بیماران مبتلا به آرتروز زانو می شود.

آنچه در خصوص ازون تراپی بسیار مهم بوده و آن را از سایر درمان ها متمایز می گرداند، عوارض بسیار ناچیز این نوع درمان نسبت به سایر راهکارهای درمانی می باشد. 

photo 2017 08 23 15 06 52

تزریق تخصصی گاز ازن در زانو و مفاصل محیطی

مشاوره رایگانمشاوره رایگان